fredag 14 december 2007

Final Call !!

Ja vad ska man säga när allt är slut?

Jag trodde jag skulle ha roligt hemma med Majken, det har varit miljoner gånger roligare än vad jag någonsin hade kunnat föreställa mig. Jag hoppas verkligen att alla pappor inser det och tar ut sin ledighet! Vi har världens bästa familjförsäkringssystem, världsbäst helt enkelt! Om inte annat, ni lär känna ert barn på ett helt nytt sätt. Som ni hör börjar jag med jobbrabbel, men det är verkligen en viktig fråga. Ni får aldrig tillbaka tiden hur mycket pengar ni än har...

Skoj har vi haft, vi har inte hunnit med hälften av allt jag hade tänkt mig men vi har haft dubbelt så skoj iallafall.

Inga sorgliga farväl utan:
Majken, vi hade skoj, det var jobbigt men vi lärde känna varandra och vi busade massor!

Se bara på dig själv:

"Tokig Majken"

1 kommentarer:

Klockan 16 december 2007 kl. 14:33 , Blogger Lena sa...

Far som dotter. Underbara.
Tack för bästaste inlägg. Jag hoppas jag får följa dig och er vidare...kanske i annat forum..men dock.

All min värme!!!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida