tisdag 27 november 2007

Idag har det hänt grejor!

Inte för att gårdagen var direkt lugn. Öppen förskola, IKEA, Faster Lena och sen middag och dusch tillsammans med Alexander.

"Korv på IKEA är alltid toppen!"

Okej jag ångar mig, idag har det varit mer panik! Vi skulle ut till Farfar och hänga som vanligt. Majken var på toppenhumör efter sovit en hel natt. Allt var frid och fröj tills Majken faller huvudstupa ner på golvet med ansiktet före. Majken om du någon gång undrar varför du har ett litet sår på läppen så är det Farfars röda platsstol som är skurken (som numera är förvisad utom allt synhåll)

Jag är van vid blod, herre gud jag är blodgivare men när jag ser Majkens spräckta läpp fosra blod så snurrar det. När jag står och försöker trösta så inser jag att jag nog lider mer av detta än Majken...

Svullnaden är borta nu, det blir kanske en fläskläpp imorgon.

"Kom med er, jag kan klå er alla"

När vi sen kom hem så kompenserade vi det mesta med att hänga upp julstjärnor (Ja! Det heter lampa Majken) och baka lussekatter. Min dotter älskar russin, det har hon inte fått av Pappa iallafall.

Har också handlat en STOR julklapp till Majken :)

"Lampa!"

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida